۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۲۹۹۳۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد:

 ضرورت حفظ همبستگی میان علمای شیعه و سنی در برابر توطئه‌های دشمنان

 ضرورت حفظ همبستگی میان علمای شیعه و سنی در برابر توطئه‌های دشمنان
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری با تأکید بر ضرورت حفظ همبستگی میان علمای شیعه و سنی، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد تفرقه وحدت ما را از بین ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، امروز، در جلسه تبیین میثاق نامه فی‌مابین علمای اهل سنت و دستگاه قضائی خراسان شمالی اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام در برابر توطئه‌های دشمنان لازم و ضروری است.

وی افزود: علمای شیعه و سنی به‌عنوان الگوی جامعه باید وحدت و همبستگی خود را در مقابل توطئه‌های دشمنان حفظ کنند تا آن‌ها نتوانند با ایجاد تفرقه در بین برادران شیعه و سنی به اهداف پلید خود برسند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری اضافه کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که نظام سلطه و استکبار جهانی مسئله حقوق بشر را دستمایه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم خود قرار داده است و به بهانه حفظ حقوق بشر در تمام امور کشورها ازجمله ایران دخالت می‌کند.

وی ادامه داد: امروز استکبار جهانی و نظام سلطه تلاش می‌کند با تفسیر و تعبیر منفعت طلبانه از مسئله حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران را برای رسیدن به اهداف خود تحت‌فشار قرار دهد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند با انواع و اقسام تبلیغات رسانه‌ای و مادی خود و همچنین با استفاده از زور و زر و تزویر باورها و اعتقادات دیگر کشورها و ملت‌ها را تحت تأثیر قرار داده تا به این طریق بتواند نقشه‌های خود را در جامعه هدف پیاده کند.

وی خاطرنشان کرد: البته دشمنان هیچ‌گاه دلسوز ملت ایران نیستند آن‌ها با اقدامات به‌ظاهر دلسوزانه خود به دنبال این هستند که اهداف و منافع خود را در مناسبات گوناگون فرهنگی، سیاسی و اجتماعی ملت بزرگ ایران نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نوری افزود: امروز دشمنان از هر راهی برای فشار به جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران استفاده می‌کنند آن‌ها با انواع و اقسام تحریم‌ها تلاش می‌کنند تا ملت ایران را به‌زانو درآورند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت حفظ همبستگی میان علمای شیعه و سنی در برابر توطئه‌های دشمنان، گفت: امروز وظیفه ما این است که با آگاهی بخشی لازم در این خصوص ازجمله از طریق مدیریت فضای مجازی با وحدت و برادری بین شیعه و سنی، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات